del neveshtehae man

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


asheghanepaeeez

hamide

asheghanepaeeez

http://asheghanepaeeez.loxblog.com

del neveshtehae man

تقدیم به همسرم...

del neveshtehae man

به وبلاگ من خوش آمدید

del neveshtehae man

تقدیم به همسرم...

به نام او..

سلام عشقم.همه ی زندگیم.مرد من.قلب من

میخواستم از این فرصت استفاده کنم تا بازم بهت بگم که به داشتنت میبالم

ازت ممنونم بخاطر همه ی زحمتایی که واسه همیشه آروم بودن من میکشی...

امیر قلبم.شاهزاده روحم...Queen

هرلحظه بخاطر داشتنت مسرورمم

دووووووووووستتت دارمممممممم.....

 



نظرات شما عزیزان:

امير
ساعت23:32---23 فروردين 1392
سلام به همسر عزيزم كه تموم بند بند وجودم به لبخندش بنده.X

خوب من هم به نوبه ي خودم و مثل بقيه عزيزان ازين وب بسيار فانتزي و انتيكت كه حسابي من رو شرمنده خودت كردي قدرداني ميكنم .خيلي دوست داشتي بود

پاسخ:الهی فدات بشم عشق مهربوونم ممنونم جیگررر من بهترین همسر دنیا..... دووووست دارم عاشقونه میپرستمت خالصانه...


امير
ساعت22:47---23 فروردين 1392
پاسخ:به به جناب آقای همسر بلاخره افتخار دادی خوش اوومددیی صفا آوردی بابا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:,;ساعت23:6;توسط hamide; | |